Pappilanmäen palvelukodin asiakaspaikat ovat varattavissa nyt

Vaalijala käynnistää lokakuussa 2021 Pappilanmäen palvelukodin toiminnan Pieksämäelle osoitteeseen Ruustinnantie 1. Palvelukoti tarjoaa yövalvottua, tehostettua palveluasumista kehitysvammaisille aikuisille. Asiakaspaikat Pappilanmäelle ovat varattavissa nyt.

Palvelukodissa on 15 vuokra-asuntoa. Asuntojen koko on 20 m2. Jokaisessa asunnossa on invamitoitettu kylpyhuone. Osassa asunnoista on oma keittiö. Palvelukodissa on asiakkaille yhteisiä toiminta- ja ruokailutiloja, pyykkihuoltotila sekä peseytymis- ja saunatilat. Palvelukotiin muuttava asiakas tekee vuokrasopimuksen Vaalijalan kuntayhtymän kanssa.

Työntekijöiden rekrytointi palvelukotiin on päättynyt. Ohjaajat ovat sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisia.

Kokoamme parhaillaan tietoja asiakkaista, jotka muuttaisivat palvelukotiin lokakuusta alkaen. Ole yhteydessä palvelukodin johtaja Anne Kontroon, jos haluat arvioida palvelukodin soveltuvuutta asiakkaallesi ja tehdä varauksen palvelukotipaikasta.

Yhteystiedot: palvelukodin johtaja Anne Kontro,  puh. 044 3899 625, anne.kontro@vaalijala.fi

Yhteistyöterveisin:

Kirsi Ruutala